* Час вказано для регіону: Україна, Смт. Доманівка
249 ₴
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Компанія здійснює повернення відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо). Виняток Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). З актуальним вичерпним Список можна ознайомитись за посиланням. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п#Text Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти Оформіть відправку за реквізитами: Отримувач – «Гушпіт Андрій Олексійович» Телефон – 093-326-85-00 (тільки як контактний для відправки) Адреса – смт. Доманівка, відділення нової пошти 1. Вул центральна 32 Оплата доставки – за рахунок відправника Оголошена вартість – дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком Послуги «Зворотна доставка» та «Післяплата» слід скасувати. Зареєструйте заявку на повернення та вкладіть у посилку або вкажіть номер під час відправлення. Ми зможемо прийняти повернення лише якщо товар у належному стані: без механічних ушкоджень; повністю укомплектований; з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням. У разі надсилання на гарантійне обслуговування мобільних пристроїв (смартфони, планшети, ноутбуки), простежте за тим, щоб пристрій був відв'язаний від облікового запису користувача (iCloud, Google, Flyme, Mi Account і т.д.), а також відключено блокування (скан відбитка) пальця, пароль блокування, графічний ключ). Як мені повернуть гроші за товар? Ви можете вказати дані банківської картки для повернення коштів, оформляючи повернення Написати нам у вайбер на номер нової накладної пошти 095-04-07-600. Зазвичай гроші повертаються через 2–7 днів після ухвалення рішення про повернення коштів. Зверніть увагу! У разі повернення замовленого товару
Преимущества:
Характеристики:
Наскільки вам зручно на сайті?